czwartek, 25 lipca 2013

Liebster Blog Award

Dzisiaj rano udało mi się dojść na siłownię, po kilkudniowej przerwie i ... z wczorajszego depresyjno-beznadziejnego stanu ślad nie został. Ach, te endorfiny ... człowiek się naprawdę uzależnia. Myślałam, że w ostatnim miesiącu ciąży (to znaczy od ósmego wzwyż) trochę odpuszczę i jak na porządną kobietę w ciąży przystało będę już tylko "mościła gniazdko" i odpoczywała. Ale nie da rady, nie taka natura - zaraz jakieś głupio-depresyjne myśli się pojawiają i trzeba działać żeby czuć że jeszcze żyję ;)


Tak pozytywnie doładowana mogę zasiąść do odpowiedzi na pytania postawione przez Olę z Bloga "Tupot małych stópek" - bardzo dziękuję za wyróżnienie :)

Krótko o zasadach:
Wyróżnienie Liebster Blog Award  jest przekazywane przez nominowanego kolejnym 11 blogerkom lub blogerom jako uznanie za” dobrze wykonaną robotę”. Osoba wyróżniona odpowiada na 11 pytań zadanych przez osobę, która blog nominowała do wyróżnienia, a następnie również wyróżnia 11 blogów informując o tym w podziękowaniu za  wyróżnienie  i  jednocześnie zadając swoje 11 pytań do nominowanych. Nie można nominować bloga, z którego otrzymało się wyróżnienie.

Moje odpowiedzi na pytania:
1. Twój największy atut to...  zdrowy rozsądek, przede wszystkim :)
2. Twoje najpiękniejsze wspomnienie z dzieciństwa... podróże z Babcią ...
3. Pierwsza potrawa, którą samodzielnie przyrządziłaś to... jajka gotowane na twardo ;)
4. Spódnica czy spodnie? Spódnica
5. Twoja ulubiona książka to... "Szkoła biznesu" R. Kiyosaki
6. W swoim dziecku/dzieciach najbardziej kocham... jeszcze nie wiem, dowiem się za miesiąc :)
7. Co ujmuje Cię w Twoim mężu/partnerze? Nie wiem, kocham go irracjonalnie za wszystko i pomimo wszystko ...
8. Wakacje pod namiotem czy all inclusive? Raz namiot, raz all inclusive - elastyczna jestem ;)
9. Rzecz, którą ciągle odkładasz na później? Zostanie milionerką ...
10. Nie wyjdę z domu dopóki... nie posprzątam, pedantyzm to straszna cecha ...
11.  Chciałabym, by moje dziecko... wyrosło na samodzielnie myśląca osobę, z własnymi poglądami i zasadami.

 
 Moje pytania:

 1. Patryjarchat czy matryjarchat?
2. Optymistka czy pesymistka?
3. Rano warto wstać z łóżka ponieważ ...
4. Na starość chcę wspominać ...
5. Moje dziecko to ...
6. Wyszłam za mąż ponieważ ...
7. Wyjście do kina czy seans telewizyjny w domu?
8. Lody czy ciacha?
9. Wychowanie bezstresowe czy dyscyplina?
10. Wysoki obcas czy wygoda na płaskim?
11. Słodka 20-tka czy doświadczona 40-stka?

Pytania kieruję do:


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz